Τι
  • Auto Moto
  • Για το Σπίτι
  • Διάφορα
  • Ομορφιά Φροντίδα
  • Τρόφιμα
  • Υγεία
  • Ψυχαγωγία
Που
author Image

Οδηγίες Χρήσης Καταλόγου

Αναζήτηση για εταιρικό προφίλ ανά εταιρική επωνυμία

Ξεκινήστε να πληκτρολογείτε το όνομα της επιχείρησης στο πλαίσιο αναζήτησης και εάν η εταιρεία αυτή είναι ήδη καταχωρημένη, επιλέξτε την από το αναπτυσσόμενο μενού ή πληκτρολογήστε το πλήρες όνομα και κάντε κλικ στο εικονίδιο αναζήτησης.

Η αναζήτηση λέξεων-κλειδιών στο περιεχόμενο του Προφίλ Εταιρείας

Πληκτρολογώντας μια λέξη ή φράση αναζήτησης και κάνοντας κλικ στο εικονίδιο αναζήτησης , χωρίς επιλογή από την αναπτυσσόμενη λίστα, θα έχει ως αποτέλεσμα το περιεχόμενο του Προφίλ Εταιρείας που έχετε εγγραφεί.

Αναζήτηση ετικετών

Όταν εισάγετε μια συγκεκριμένη φράση αναζήτησης, μια αναπτυσσόμενη λίστα θα εμφανίζει προτάσεις για την ίδια ή παρόμοια Ετικέτες που έχουν εισαχθεί στα Προφίλ της Εταιρείας και στις Κατηγορίες τους.

Αναζήτηση κατηγοριών

Οι κατηγορίες μπορούν να αναζητηθούν επιλέγοντας από την αναπτυσσόμενη λίστα στο μενού στο επάνω μέρος της σελίδας (Κατηγορίες) ή κάνοντας κλικ σε ένα από τα εικονίδια κατηγοριών που υπάρχουν στην σελίδα.

Αναζήτηση τοποθεσίας

Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε τις Τοποθεσίες για να βελτιώσετε την αναζήτησή σας, δηλαδή να βρείτε αυτό που ψάχνετε στην πόλη σας ξεκινώντας την εισαγωγή του χώρου σας και επιλέγοντάς το από τα αποτελέσματα της αναπτυσσόμενης λίστας και κάνοντας κλικ στο εικονίδιο αναζήτησης.

Σύνθετη αναζήτηση ανά κατηγορία Δραστηριότητες

Μετά την απόκτηση των αποτελεσμάτων αναζήτησης με οποιοδήποτε κριτήριο, είναι δυνατό να φιλτραριστεί η αναζήτηση προηγουμένως κάνοντας κλικ στο σύνδεσμο Σύνθετη αναζήτηση , όπου επιλέγοντας ορισμένες δραστηριότητες η αναζήτηση περιορίζεται σε μικρότερο αριθμό Προφίλ.

Χρησιμοποιώντας Άλλα φίλτρα, μπορείτε να φιλτράρετε την αναζήτησή σας με διάφορες υπηρεσίες και υπηρεσίες, εξοπλισμό, πρόσβαση, τρόπο πληρωμής κ.λπ.

Πρόσβαση στο σύστημα

Για να συνδεθείτε στο σύστημα, πρέπει να δημιουργήσετε έναν Λογαριασμό Χρήστη που σας επιτρέπει να χρησιμοποιείτε τις προηγμένες υπηρεσίες, όπως τη δημιουργία Προφίλ Εταιρείας, διαφημιστικές καμπάνιες, προβολή Στατιστικών, ρύθμιση Συστάσεων και πολλά άλλα.

Στο επάνω δεξιό μέρος της σελίδας βρίσκεται ένας σύνδεσμος που ονομάζεται Σύνδεση .
Κάνοντας κλικ σε αυτόν τον σύνδεσμο, θα ανοίξει ένα αναδυόμενο παράθυρο με μια φόρμα για σύνδεση ή δημιουργία νέου λογαριασμού χρήστη.
Αν είστε χρήστης κοινωνικού δικτύου, αυτό είναι επίσης δυνατό, συνδέοντας έναν υπάρχοντα λογαριασμό σε ένα κοινωνικό δίκτυο.

Στο αναδυόμενο παράθυρο έχετε την επιλογή Σύνδεση στο σύστημα ή κάνοντας κλικ στο σύνδεσμο  Να μην έχετε λογαριασμό; Δημιουργήστε ένα νέο λογαριασμό  για να δημιουργήσετε έναν νέο λογαριασμό.

Σύνδεση στο σύστημα

Κάνοντας κλικ στο σύνδεσμο Σύνδεση στην επάνω δεξιά γωνία του ιστότοπου, θα ανοίξει το αναδυόμενο παράθυρο  σύνδεσης , για να συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Για να υποβάλετε αίτηση, θα πρέπει να συμπληρώσετε όλα τα πεδία που παρέχονται, δηλαδή το όνομα χρήστη ή το email σας και τον κωδικό πρόσβασής σας, τον οποίο δημιουργήσατε νωρίτερα σε αυτό το μέρος.

Για ασφάλεια δεδομένων και προστασία SPAM, βεβαιωθείτε ότι έχετε επιλέξει "Δεν είμαι ρομπότ". Αν ενεργοποιηθεί το "ReCaptcha" της Google , για πρόσθετη επιβεβαίωση ότι είναι πραγματικό πρόσωπο, σημειώστε τις μικρογραφίες που παρέχονται, ανάλογα με την ερώτηση. Αυτή η ενότητα είναι στα αγγλικά, οπότε αν δεν καταλαβαίνετε τι λέει η χρήση του google translation ή επικοινωνήστε μαζί μας για βοήθεια.

Αν θέλετε ο υπολογιστής σας να θυμάται τις παραμέτρους πρόσβασης του ιστότοπού σας, έτσι ώστε κάθε φορά που συνδέεστε, να συμπληρώσετε τα πεδία φόρμας, επιλέξτε "Διατήρηση σύνδεσης " .

Το επόμενο βήμα είναι να κάνετε κλικ στο "Σύνδεση"  και στη συνέχεια να είστε συνδεδεμένοι.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Εάν έχετε ξεχάσει ή χάσει τον κωδικό πρόσβασής σας για να αποκτήσετε πρόσβαση στο σύστημα, κάντε κλικ στον σύνδεσμο Ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασης κάτω από το παράθυρο "Σύνδεση"και στη συνέχεια πληκτρολογήστε το όνομα χρήστη ή το email που έχετε ήδη καταχωρίσει και επιβεβαιώστε με το παρακάτω κουμπί. Ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου θα σας αποσταλεί σύντομα με έναν σύνδεσμο αλλαγής κωδικού πρόσβασης.

Εγγραφή λογαριασμού χρήστη

Αν δεν έχετε εγγραφεί, μπορείτε να το κάνετε τώρα.

Στο κάτω μέρος της αναδυόμενης φόρμας "Σύνδεση" κάντε κλικ στον σύνδεσμο:  Δεν έχετε λογαριασμό; Δημιουργήστε ένα νέο και ένα νέο αναδυόμενο παράθυρο θα ανοίξει με το όνομα " Δημιουργία λογαριασμού"  με τα πεδία που πρέπει να συμπληρωθούν.

Όνομα χρήστη: Πληκτρολογήστε εδώ το όνομα που θα χρησιμοποιείτε κάθε φορά που εγγραφείτε, συνιστάται μια εταιρική επωνυμία.

Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: Εισαγάγετε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που χρησιμοποιείτε.

Κωδικός πρόσβασης: Πληκτρολογήστε έναν κωδικό πρόσβασης που θα θυμάστε ή δημιουργήστε ένα νέο που δεν έχετε χρησιμοποιήσει πριν.

Επιλέξτε "Συμφωνώ" για να αποδεχτείτε τους Όρους και Προϋποθέσεις χρήσης αυτού του ιστότοπου.

Μια επιβεβαίωση ότι έχετε εγγραφεί με επιτυχία θα σας αποσταλεί μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Για ασφάλεια δεδομένων και προστασία SPAM, βεβαιωθείτε ότι έχετε επιλέξει "Δεν είμαι ρομπότ". Αν ενεργοποιηθεί το "ReCaptcha" της Google , για πρόσθετη επιβεβαίωση ότι είναι πραγματικό πρόσωπο, σημειώστε τις μικρογραφίες που παρέχονται, ανάλογα με την ερώτηση. Αυτή η ενότητα είναι στα αγγλικά, οπότε αν δεν καταλαβαίνετε τι λέει η χρήση του google translation ή επικοινωνήστε μαζί μας για βοήθεια.
Αν θέλετε ο υπολογιστής σας να θυμάται τις παραμέτρους πρόσβασης του ιστότοπού σας, έτσι ώστε κάθε φορά που συνδέεστε, να συμπληρώσετε τα πεδία φόρμας, επιλέξτε "Διατήρηση σύνδεσης " .

Το επόμενο βήμα είναι να κάνετε κλικ στο "Εγγραφή"  και στη συνέχεια να έχετε εγγραφεί στο σύστημα. Κάντε κλικ στο σύνδεσμο με το ίδιο όνομα στην επάνω δεξιά γωνία του ιστότοπου και στα παρεχόμενα πεδία εισαγάγετε τις ίδιες πληροφορίες με τις οποίες έχετε εγγραφεί, κάντε κλικ στο κουμπί Σύνδεση και στη συνέχεια θα συνδεθείτε.

Πρόσβαση στο λογαριασμό χρήστη

Μετά την επιτυχή σύνδεση , το όνομα χρήστη ή το όνομα της εταιρείας σας θα βρίσκεται στην επάνω δεξιά γωνία αντί της Σύνδεσης .

Η τοποθέτηση του δείκτη πάνω από τον σύνδεσμο ονόματος χρήστη θα εμφανίσει ένα αναπτυσσόμενο μενού με συνδέσμους στη Διαχείριση, Επεξεργασία λογαριασμού και Αποσύνδεση.

Η σελίδα Διαχείριση  παρέχει πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες , ανάλογα με το πακέτο στο οποίο έχετε εγγραφεί.

Στη σελίδα Επεξεργασία λογαριασμού, μπορείτε να επεξεργαστείτε τις πληροφορίες του λογαριασμού σας.

Ενημέρωση λογαριασμού χρήστη

  • Αλλαγή της εταιρικής φωτογραφίας / λογότυπου (προτιμάται)
  • Όνομα εταιρείας (απαιτείται)
  • Υπεύθυνος (προαιρετικό)
  • Email  (απαιτείται)
  • Τηλέφωνο  (προαιρετικό)
  • Διεύθυνση  (προτιμάται)
  • Περιγραφή εταιρείας (προαιρετικό)
  • Σύνδεσμοι σε λογαριασμούς Facebook, Twitter, Linkedin, Google, Instagram και Pinterest  (προτιμάται)
  • Αλλαγή κωδικού πρόσβασης  (προτιμάται)

Κριτικές πελατών

Οι κριτικές  είναι οι πραγματικές εμπειρίες των άλλων πελατών και χρηστών που έχουν αγοράσει αυτά τα προϊόντα.
Αυτό είναι ένα καλό εργαλείο μάρκετινγκ για τον ιδιοκτήτη της Εταιρείας, όπως η ανατροφοδότηση, η άμεση επικοινωνία με τον πελάτη και ο τρόπος διαφήμισης του.

Μπορείτε να εισαγάγετε μια κριτική σε ένα εταιρικό προφίλ κάνοντας κλικ στο κουμπί Προσθέστε μια κριτική στην επάνω δεξιά γωνία της σελίδας προφίλ ή μετακινηθείτε προς τα κάτω στη σελίδα.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Για να μπορέσετε να γράψετε κριτικές, θα πρέπει να συνδεθείτε

Εισαγάγετε μια Κριτική

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ (Προτιμώμενη Καταχώρηση)
Κάνοντας κλικ σε ένα συγκεκριμένο αριθμό αστεριών, μπορείτε να αξιολογήσετε την εταιρεία ή συγκεκριμένα το προϊόν που θα συστήσετε.

ΕΙΚΟΝΕΣ  (προτιμώμενη καταχώρηση)
Συνιστάται να επιβεβαιώσετε την κριτική σας με μια εικόνα αυτού του προϊόντος ή υπηρεσίας που μπορείτε να εισάγετε από τον υπολογιστή ή το τηλέφωνό σας, καθώς και να τραβήξετε μια φωτογραφία με το προϊόν μέσω τηλεφώνου, όπως ένα πιάτο ή ένα κοκτέιλ σε ένα εστιατόριο. προφίλ αυτού του εστιατορίου.
Σημείωση: Ανάλογα με το μοντέλο της κινητής σας συσκευής ή του συστήματος ψυχαγωγίας, ορισμένες λειτουργίες πρέπει να επιβεβαιωθούν, όπως στο σύστημα Android, είναι υποχρεωτική η επιβεβαίωση της αποστολής της εικόνας στην κάτω δεξιά γωνία της οθόνης κλπ.

ΤΙΤΛΟΣ  ( Απαιτούμενη καταχώρηση )
Εισάγετε έναν τίτλο κριτικής σε αυτό το πεδίο για να καταστήσετε σαφές με την πρώτη ματιά ποιο είναι το θέμα της κριτικής, όπως μια υπέροχη εμπειρία ή ένα πολύ άνετο περιβάλλον ...

ΚΡΙΤΙΚΗ (Κείμενο)  ( προαιρετικό )
Το κείμενο πρέπει να περιγράψει ένα συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία, την εμπειρία, την τιμή, την πληρωμή και τα παρόμοια.

ΥΠΟΒΟΛΗ ΚΡΙΤΙΚΗΣ
Στο τέλος θα πρέπει να σημειώσετε την υπηρεσία antispam " Δεν είμαι ρομπότ " και να επιβεβαιώσετε κάτω από το κουμπί " Αποστολή συστάσεως ".
Στη συνέχεια, θα ειδοποιηθείτε ότι έχετε δημιουργήσει με επιτυχία μια ΚΡΙΤΙΚΉ για ένα συγκεκριμένο εταιρικό προφίλ, στο οποίο ο κάτοχος του προφίλ μπορεί να σας απαντήσει ή να σας ευχαριστήσει. Στη δεύτερη περίπτωση, θα εμφανιστεί μια ειδοποίηση ή προειδοποίηση ότι κάποιο απαιτούμενο πεδίο δεν έχει εισαχθεί ή επισημανθεί σωστά.

 

Έντυπο ελέγχου ταυτότητας

Εάν έχετε ήδη συνδεθεί τότε θα εμφανιστεί ένα μπλε αναδυόμενο παράθυρο με το όνομα: ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΤΕ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΑΣ
Είναι απαραίτητο να συμπληρώσετε τα στοιχεία επιβεβαίωσης: Όνομα και αριθμό τηλεφώνου, καθώς και στοιχεία επαλήθευσης.
Οι λεπτομέρειες πρέπει να περιλαμβάνουν το ρόλο ή τη λειτουργία σας στην εταιρεία, την επαφή σας, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και μερικές λεπτομέρειες σχετικά με την εταιρεία, προκειμένου να γνωρίζουμε με βεβαιότητα ότι πρόκειται για εξουσιοδοτημένο πρόσωπο.
Στη συνέχεια, κάντε κλικ στο κουμπί ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΤΕ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΑΣ
Θα λάβουμε αυτό το αίτημα, θα επαληθεύσουμε τις πληροφορίες σας και θα το εγκρίνουμε αμέσως. Μετά την έγκριση, θα λάβετε ειδοποίηση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για επιβεβαίωση. Στη συνέχεια, μπορείτε να επεξεργαστείτε το προφίλ.

Γιατί πρέπει να επιβεβαιώσω;

Μπορείτε εύκολα να διαχειριστείτε το εταιρικό προφίλ σας και να κατεβάσετε τη διαχείριση περιεχομένου. Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε διαφημιστικές καμπάνιες, ενέργειες, ανακοινώσεις ή να αναγγείλετε ένα συμβάν στην επιχείρησή σας που θα εμφανίζεται σε σχετικές σελίδες ή αποτελέσματα αναζήτησης.

Με την επαλήθευση, μπορείτε να ελέγξετε το προφίλ σας και να δημιουργήσετε ένα ποιοτικό, καλά βελτιστοποιημένο περιεχόμενο. Απλά προσθέστε φωτογραφίες, βίντεο Youtube, ώρες λειτουργίας, κύριες πληροφορίες, ειδοποιήσεις και ανακοινώσεις στο προφίλ σας ... Στη συνέχεια, μπορείτε να διαφημίσετε το προφίλ σας στην υπηρεσία διαφημίσεων και να το εμφανίσετε σε μια στοχευμένη ομάδα πελατών. Δημιουργήστε προσφορές ή κουπόνια, διαφημίστε τις πωλήσεις και τις εκπτώσεις.

Πώς να αναβαθμίσετε την επιχείρησή σας

Βεβαιωθείτε ότι η επιχείρησή σας παρατίθεται στον Κατάλογο.

Το προφίλ της εταιρείας σας στα δεξιά δείχνει την ερώτηση Είστε ιδιοκτήτης της επιχείρησης ή εργάζεστε σε αυτήν;  καθώς και η σύνδεση Αναβαθμίστε Τώρα!  Κάνοντας κλικ σε αυτόν τον σύνδεσμο θα ανοίξει ένα παράθυρο αναδυόμενης σύνδεσης, αν δεν είστε ήδη συνδεδεμένοι. Σε αυτή την περίπτωση, επιστρέφετε στο προηγούμενο παράθυρο σύνδεσης και συνεχίστε εδώ.

Επιλογή πακέτου

Αφού συνδεθείτε με επιτυχία στο σύστημα, μπορείτε να ξεκινήσετε να προσθέτετε το εταιρικό σας προφίλ.

Κάνοντας κλικ στην επιλογή  Προσθήκη καταχώρησης , στην επάνω δεξιά γωνία της σελίδας, ανοίγει μια σελίδα με μια επιλογή διαθέσιμων υπηρεσιών. Ο τίτλος του πακέτου είναι το ποσό που κοστίζει ετησίως, οι παρακάτω είναι οι υπηρεσίες που περιλαμβάνει και στο κάτω μέρος είναι το κουμπί Συνεχίζω, με το οποίο μπορείτε να συνεχίσετε για να εισάγετε το εταιρικό σας προφίλ.

Στην επόμενη σελίδα που ονομάζεται Προσθέστε την καταχώρισή σας, πρέπει να καταχωρίσετε όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες, ανάλογα με το πακέτο που έχετε επιλέξει ( Δωρεάν, Βασικό ή Πλήρες ). Αν επιλέξετε ένα πακέτο που δεν υποστηρίζει κάποια συγκεκριμένη υπηρεσία, δεν σας εμποδίζει να εισάγετε αυτές τις πληροφορίες (π.χ. εικόνες ή βίντεο Youtube), αλλά δεν θα εμφανίζονται στο εταιρικό σας προφίλ μέχρι να εγγραφείτε σε άλλο πακέτο, για να εμφανιστούν αυτόματα.

Είναι πολύ σημαντικό να περιγράψετε την επιχείρησή σας όσο το δυνατόν ακριβέστερα και να καταχωρίσετε τις σωστές πληροφορίες στα πεδία που παρέχονται. Όλα τα πεδία περιγράφονται και παρέχεται ένα παράδειγμα κειμένου, αλλά μπορείτε επίσης να τοποθετήσετε το ποντίκι πάνω από το ερωτηματολόγιο στο πάνω μέρος του τίτλου για μια πιο λεπτομερή επεξήγηση.

Βασικές πληροφορίες

ΤΙΤΛΟΣ ( Απαιτείται )
Αυτή είναι η πιο σημαντική πληροφορία και είναι η βασική ετικέτα για την αναζήτηση σ αυτόν τον ιστότοπο.

SLOGAN ( προτιμώμενη καταχώριση )
Οι πληροφορίες αυτές είναι στην πραγματικότητα μια ετικέτα περιγραφής και εμφανίζονται κάτω από τον τίτλο προφίλ. Θα πρέπει να περιγράψετε την επιχείρησή σας σε μία πρόταση, συμπεριλαμβανομένων των λέξεων-κλειδιών αναζήτησης ιστότοπου ( π.χ., εξουσιοδοτημένη υπηρεσία φορτηγών Fiat και πλύσιμο αυτοκινήτων με λάστιχο ).

Πόλη  ( προτιμώμενη καταχώρηση )
Επιλέξτε την τοποθεσία στην οποία βρίσκεται η επιχείρησή σας από την αναπτυσσόμενη λίστα. Μπορείτε επίσης να επιλέξετε πολλές πόλεις εάν χρησιμοποιείτε πολλαπλές τοποθεσίες.
Σημείωση: Εκτός από τον τίτλο, αυτές οι πληροφορίες είναι πολύ σημαντικές για την αναζήτηση μέσω GPS.

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ  ( προτιμώμενη καταχώρηση )
Καταχωρίστε τη σωστή διεύθυνση για την επιχείρησή σας και αν οι Χάρτες Google δεν το αναγνωρίζουν, κάντε κλικ στην επιλογή Τοποθέτηση καρφίτσας και τοποθετήστε τον ακροδέκτη ακριβώς στην τοποθεσία της επιχείρησής σας.

ΤΗΛΕΦΩΝΟ  ( προτιμώμενη καταχώρηση )
π.χ. 011 / 1.234 - 567

WHATSAPP  ( προαιρετικό )
Π.χ. +381111234567

ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ  ( προτιμώμενη καταχώρηση )
π.χ. http://www. epixirisi.gr

Επιχειρηματικές πληροφορίες

ΩΡΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ  ( προαιρετικά )
Μπορείτε να προσθέσετε εύκολα τις ώρες λειτουργίας επιλέγοντας τις ημέρες και τις καθημερινές από την αναπτυσσόμενη λίστα και χρησιμοποιώντας τα πλήκτρα + και - για να τα προσθέσετε ή να τα αφαιρέσετε από τη λίστα.
Σημείωση: Οι ώρες είναι ένα από τα φίλτρα αναζήτησης, επομένως είναι σκόπιμο να εισαγάγετε αυτές τις πληροφορίες για να βελτιώσετε το προφίλ σας.

Κατηγορία: (Απαιτούμενη καταχώρηση) Επιλέξτε μία ή περισσότερες από τις δραστηριότητες της εταιρείας σας από την αναπτυσσόμενη λίστα, καθώς είναι επίσης μία από τις κύριες ετικέτες αναζήτησης για αυτόν τον ιστότοπο.

Εύρος Τιμές  ( προαιρετικό )
Επιλέξτε μία από τις προσφερόμενες επιλογές, ανάλογα με την πολιτική τιμών σας και στην τιμή από και στην τιμή μέχρι στα πεδία, μπορείτε να εισάγετε τις χαμηλότερες και υψηλότερες τιμές για προϊόντα ή υπηρεσίες.

Επιχειρησιακή περιγραφή

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ( υποχρεωτικό πεδίο)
Σε αυτό το μέρος θα πρέπει να περιγράψετε λεπτομερώς τις δραστηριότητες της εταιρείας, των προϊόντων και των υπηρεσιών σας κ.λπ. Επίσης, με τη βοήθεια ενός επεξεργαστή κειμένου μπορείτε να βελτιστοποιήσετε το περιεχόμενό σας και να τοποθετήσετε τον εαυτό σας καλύτερα στην αναζήτηση σε αυτόν τον ιστότοπο, καθώς και στη μηχανή αναζήτησης Google.
Βασικές οδηγίες βελτιστοποίησης περιεχομένου SEO:

  • Ξεκινήστε το κείμενο H2 με τον υπότιτλο (H1 είναι το όνομα του προφίλ).
  • Προσθέστε τους υποτίτλους H3 και H4 εάν χρειάζεται και αρκετό κείμενο.
  • Ξεχωριστές ειδικές μονάδες με ξεχωριστές παραγράφους.
  • λέξεις-κλειδιά αναζήτησης.
  • Μορφοποιήστε μέρος του κειμένου με πλάγια γραφή / στυλ με πλάγια γραφή ( διευκρινίσεις, απαρίθμηση ... ).
  • Συνδέστε μερικές λέξεις-κλειδιά στην ιστοσελίδα της εταιρείας σας ή άλλο σχετικό περιεχόμενο σε αυτόν τον ιστότοπο ( blog, εκδήλωση ... ).

ΠΡΟΣΘΕΤΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ( προαιρετικά )
Εάν θέλετε να δείτε περισσότερες από μία διεύθυνση ή τοποθεσία και τηλέφωνο, εισαγάγετε την πόλη στο πεδίο συμπληρωματικής διεύθυνσης και κάτω από τη διεύθυνση, το τηλέφωνο ή οποιαδήποτε άλλη επαφή.

ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ( Προτιμώμενη Καταχώρηση )
Μια πλήρης σελίδα συνδέσμου σε αυτό το δίκτυο εγγράφεται στα πεδία κοινωνικής δικτύωσης, για παράδειγμα https://www.facebook.com/iepixirisisas

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ  ( προτιμώμενη καταχώρηση )
Είναι πολύ σημαντικό για την αναζήτηση αυτού του ιστότοπου, αλλά και της μηχανής αναζήτησης Google, ότι οι ετικέτες αναζήτησης, δηλαδή οι λέξεις-κλειδιά που έχετε ήδη στο κείμενο του προφίλ, απαριθμούνται με ακρίβεια και διαχωρίζονται με κόμα, π.χ. υπηρεσία αυτοκινήτου, πλύσιμο αυτοκινήτων, πλύσιμο και λίπανση, διάγνωση ..

Πολυμέσα

VIDEO προαιρετικό )
Εάν έχετε αγοράσει ένα πακέτο που σας επιτρέπει να δείτε ένα βίντεο Youtube στο προφίλ της εταιρείας σας, απλά αντιγράψτε ολόκληρο το σύνδεσμο στο πλαίσιο που παρέχεται.
Σημείωση: Πρέπει να βεβαιωθείτε ότι έχετε αντιγράψει τη σύνδεση βίντεο ή λίστας αναπαραγωγής κλπ. Εάν ο σύνδεσμος είναι μια λίστα αναπαραγωγής, και το βίντεο κλιπ δεν θα εμφανιστεί. Επικοινωνήστε με την Τεχνική Υποστήριξη για βοήθεια.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ( προτιμώμενη καταχώρηση ) Μεταφέροντας απλώς ορισμένες φωτογραφίες από τον υπολογιστή σας στο χώρο που προβλέπεται για την εισαγωγή εικόνων, μπορείτε να δημιουργήσετε μια συλλογή φωτογραφιών των προϊόντων και των υπηρεσιών σας, τα οποία θα εμφανίζονται στην κορυφή του προφίλ της εταιρείας σας με τη μορφή Banner / Slider.
Σημείωση: βεβαιωθείτε ότι οι εικόνες σας έχουν βελτιστοποιηθεί. Σας συνιστούμε να τραβήξετε φωτογραφίες σε ανάλυση 72px, ελάχιστες διαστάσεις π.χ. 800px X 600px, μέχρι το μέγιστο 1920px X 1080px, ύψος ή πλάτος. Το ύψος του Gallery / Slider είναι 350px, έτσι οι εικόνες κάτω από αυτό το μέγεθος θα μειωθούν και θα μειώσουν την αρμονική εμφάνιση του banner φωτογραφιών. Επίσης, είναι σημαντικό οι εικόνες να εμφανίζονται όμορφα όταν κάνουν κλικ σε αυτά και ανοίγεται ένα αναδυόμενο παράθυρο με τη διευρυμένη φωτογραφία. Επομένως, η συνιστώμενη και βελτιστοποιημένη διάσταση της φωτογραφίας είναι περίπου στα 1200px σε ανάλυση 72px.
Ο μέγιστος αριθμός φωτογραφιών που μπορείτε να προσθέσετε στη γκαλερί είναι 20.

ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΗ
Και στο τέλος θα πρέπει να περιμένετε το κουτί Συμφωνώ ( να αποδεχτείτε πλήρως τους Όρους και Προϋποθέσεις ... ) και να επιβεβαιώσετε την καταχώρηση στο κουμπί Εγγραφή και Επισκόπηση, μετά από το οποίο θα μεταφερθείτε στην Ανασκόπηση του Προφίλ της Εταιρείας σας, όπου μπορείτε να δείτε πώς θα φροντίσει για την απόσπαση.

Σημείωση: Για να δημοσιευθεί ένα Προφίλ Εταιρείας και να είναι δημόσια διαθέσιμο σε όλους τους χρήστες του Χρυσού Οδηγού, πρέπει να εγκριθεί από το Διαχειριστή του Συστήματος, το οποίο θα γίνει αμέσως μετά την παραλαβή της πληρωμής για το συγκεκριμένο πακέτο.
Σε κάθε περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή τηλεφώνου σχετικά με την παράδοση του τιμολογίου και της πληρωμής σας.

Στη σελίδα " Διαχείριση " μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση και να ενημερώσετε τα προσωπικά σας στοιχεία στη σελίδα Επεξεργασία λογαριασμού , να δείτε τα στατιστικά στοιχεία επίσκεψης εταιρίας, τα γραπτά μηνύματα και τις συστάσεις , καθώς και να χρησιμοποιήσετε ορισμένες από τις ακόλουθες υπηρεσίες ανάλογα με το πακέτο που αγοράσατε.

  • Δημιουργία μηνυμάτων
  • Δημιουργία συμβάντος
  • Δημιουργία κουπονιών δράσης
  • Δημιουργία καταλόγου ή μενού
  • Δημιουργία εταιρικού προφίλ
  • Εισερχόμενα
  • Προβολή αποθηκευμένων προφίλ
  • Επισκόπηση των ναυλωμένων πακέτων
  • Δημιουργία διαφημιστικής καμπάνιας
  • Αναθεώρηση των συστάσεων

Τύποι θέσεων

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αναρτήσεις ή Ανακοινώσεις για να επισημάνετε καλύτερα συγκεκριμένο περιεχόμενο στο προφίλ σας, όπως ανακοίνωση ενέργειας ή έκπτωσης για ορισμένο χρονικό διάστημα, ειδοποίηση εργάσιμων ωρών για τις αργίες ή οποιαδήποτε άλλη πληροφορία.

Ο τίτλος του Post μπορεί να αλλάξει σε μία από τις προσφερόμενες επιλογές ανάλογα με το σκοπό του:

  • Κράτηση,
  • Αγορά εισιτηρίων,
  • Επικοινωνία,
  • Προσφορά,
  • Ρωτήστε έναν εμπειρογνώμονα,
  • Σύνδεση,
  • Δράση,
  • Kupon,
  • Έκπτωση,
  • Προγραμματισμός.

Διαγράψτε ή απενεργοποιήστε μια ανάρτηση

Μπορείτε να απενεργοποιήσετε ή να ενεργοποιήσετε ξανά τις δημοσιεύσεις κάνοντας κλικ στο κουμπί "ON / OFF" , ενημερώνοντας κάνοντας κλικ στο κουμπί "Επεξεργασία" ή διαγράφοντας οριστικά κάνοντας κλικ στο "Διαγραφή"

Ανακοίνωση εκδήλωσης

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία Εκδηλώσεις για να ανακοινώσετε ένα γεγονός ή μια έκθεση στην οποία συμμετέχει η εταιρεία σας ή για οποιοδήποτε άλλο είδος δραστηριότητας που περιλαμβάνει συγκεκριμένο τόπο και χρόνο.

Επίσης, με βάση τα δημοφιλή κοινωνικά δίκτυα, οι χρήστες μπορούν να επιβεβαιώσουν την άφιξή τους και να δουν τόσα άλλα ενδιαφέρονται.

Το συμβάν θα εμφανιστεί στη δεξιά πλαϊνή γραμμή (πλευρική μπάρα) στο προφίλ σας και στην Αρχική σελίδα στην ενότητα "Προσεχείς εκδηλώσεις" με άλλα δύο μέλη για μια χρονική περίοδο.

Δημιουργία συμβάντος

Κάνοντας κλικ στο σύνδεσμο "Γεγονός" στο μενού στα αριστερά ανοίγει η φόρμα για την εισαγωγή πληροφοριών ανακοίνωσης συμβάντος.

Πρώτα πρέπει να συσχετίσετε το συμβάν με το εταιρικό προφίλ σας  εισάγοντας το όνομα του προφίλ στο πεδίο "Ρυθμίστε με (εκχωρήστε προφίλ)" και στη συνέχεια επιβεβαιώνοντας κάνοντας κλικ στην επιλογή από την αναπτυσσόμενη λίστα.

Εισαγάγετε έναν σύντομο τίτλο στο πεδίο Όνομα συμβάντος .

Μπορείτε να εισαγάγετε μια πλήρη περιγραφή του συμβάντος στο πεδίο Περιγραφή συμβάντος .

Μπορείτε να καταχωρίσετε μια ημερομηνία στο πεδίο  "Ημερομηνία εκδήλωσης" στη φόρμα DD.MM.YYYY ή να επιλέξετε μια συγκεκριμένη ημερομηνία από το ημερολόγιο με ένα εργαλείο επιλογής . Μπορείτε επίσης να εισάγετε το "Event Time" με τον ίδιο τρόπο.

Στο πεδίο "Διεύθυνση", πληκτρολογήστε τη σωστή διεύθυνση για να εντοπίσετε στο Google Map.

Εάν υπάρχει μια σελίδα για αγορά, κράτηση ή λήψη εισιτηρίων, πληκτρολογήστε τον πλήρη σύνδεσμο στο πεδίο "URL του εισιτηρίου" , για παράδειγμα: http://www.yoursite.com/cards-cards/

Επίσης, μπορείτε να προσθέσετε μια εικόνα του συμβάντος , κάνοντας κλικ στο παράθυρο «Προσθήκη εικόνας»  και σύρετε από τον υπολογιστή σας.

Όλες οι επιλογές είναι ενεργοποιημένες από προεπιλογή, αλλά μπορείτε να τις εξαιρέσετε ξεχωριστά στη δεξιά πλευρά της φόρμας κάτω από τις "Ρυθμίσεις", αν δεν έχετε τις απαραίτητες πληροφορίες ή απλά δεν θέλετε να εμφανίζονται, όπως ένας σύνδεσμος σε κάποιον άλλο ιστότοπο ή επισκέπτη κ.λπ.

Τέλος, πρέπει να επιβεβαιώσετε το κουμπί "Αποθήκευση" και αυτό ολοκληρώνει τη διαδικασία δημιουργίας συμβάντος.

Μπορείτε να δείτε όλα τα συμβάντα που δημιουργήσατε στη λίστα στον πίνακα Διαχειριστή κάτω από το σύνδεσμο "Συμβάν" , το οποίο μπορείτε να επεξεργαστείτε ή να διαγράψετε κάνοντας κλικ στο δεξί κουμπί.

Κωδικός κουπονιού

Το κουπόνι  μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να προωθήσει μια συγκεκριμένη ενέργεια, προϊόν ή υπηρεσία στο εταιρικό σας προφίλ. Ο κωδικός κουπονιού μπορεί επίσης να χρησιμεύσει ως απόδειξη ότι ο πελάτης επισκέφθηκε και είδε το εταιρικό σας προφίλ, τότε εάν το ενδιαφέρει, αντιγράψατε τον κωδικό του προφίλ στο κείμενο της φόρμας επικοινωνίας και έλαβε μια συγκεκριμένη έκπτωση για μια συγκεκριμένη περίοδο.

Ο κωδικός κουπονιού μπορεί να εμφανιστεί στη δεξιά στήλη ή στο περιεχόμενο του Προφίλ Εταιρείας, καθώς και στη σελίδα "Αναζήτηση" ή "Αρχείο"

Δημιουργία κωδικού κουπονιού

Στο αριστερό μενού / μενού, κάντε κλικ στο σύνδεσμο "Κουπόνι" και στην επάνω δεξιά γωνία από το αναπτυσσόμενο μενού επιλέξτε τη θέση της εμφάνισης κουπονιού στο προφίλ της εταιρείας (αριστερά στον πίνακα περιεχομένων ή στη δεξιά στήλη - cyberbar) και κάντε κλικ στα κουμπιά "Προσθήκη νέου κουπονιού" .

Θα ανοίξει στη συνέχεια το έντυπο για την εισαγωγή των απαραίτητων πληροφοριών.

Από την αναπτυσσόμενη λίστα, επιλέξτε το Προφίλ Εταιρείας για το οποίο θα δημιουργηθεί το Εισιτήριο εισάγοντας τα αρχικά τρία γράμματα του Τίτλου Προφίλ και, στη συνέχεια, επιλέξτε Προφίλ από την προσφερόμενη λίστα.

το όνομα , τον τύπο και το ποσό της έκπτωσης, για παράδειγμα: 30% ΕΚΠΤΩΣΗ ΓΙΑ ΔΥΟ αγοράσει το προϊόν .

Στο πεδίο Περιγραφή , περιγράψτε λεπτομερώς τη δράση και τους όρους της έκπτωσης.

Κάνοντας κλικ στο Έναρξη και λήξης , επιλέξτε τις ημερομηνίες από το προτεινόμενο χρονοδιάγραμμα.
Μπορείτε να απενεργοποιήσετε την επιλογή εμφάνισης ημερομηνίας στη δεξιά στήλη των ρυθμίσεων, εάν η ενέργεια είναι συνεχής, δηλ. χωρίς χρονικό όριο.

Στο πεδίο "Κωδικός κουπονιού" εισάγετε τον κωδικό προσφοράς της  δράσης, τον οποίο οι αγοραστές θα μπορούν να αντιγράψουν και να στείλουν μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο εταιρικό σας προφίλ, π.χ. για ταξιδιωτικό γραφείο: GRCKALETO2019.

Στο πεδίο " Discount amount" εισάγετε το ποσό έκπτωσης σε ποσοστό ή νόμισμα, για παράδειγμα 30% ή 2.50 ευρώ.

Εάν υπάρχει ένας ιστότοπος με λεπτομερείς πληροφορίες ή μια συγκεκριμένη υπηρεσία, π.χ. για την αγορά εισιτηρίων κ.λπ., μπορείτε να το συνδέσετε εισάγοντας την πλήρη διεύθυνση στο πεδίο "Προσαρμοσμένη διεύθυνση URL (κουμπί)" , καθώς και το κείμενο συνδέσμου / κουμπιού στο "Προσαρμοσμένο κείμενο (κουμπί)" .

Στο τέλος, θα πρέπει να κάνετε κλικ στο κουμπί «Αποθήκευση» στην κάτω δεξιά γωνία και τις επιλογές σας με Κωδικός προσφοράς του θα εμφανιστεί στο επιλεγμένο προφίλ της εταιρείας.

Κατάλογος προϊόντων ή μενού εστιατορίων

Ο κατάλογος  μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την παρουσίαση προϊόντων με εικόνα, περιγραφή και τιμή ή ως μενού εστιατορίων και πολλά άλλα.

Ο κατάλογος εμφανίζεται στο εταιρικό σας προφίλ κάτω από την εταιρική και επιχειρησιακή περιγραφή που έχετε ήδη καταχωρίσει.

Για καλύτερη διαφάνεια και οργάνωση, μπορείτε να ταξινομήσετε τον κατάλογο ή το μενού σε τύπους και να διαιρέσετε σε ομάδες.

  • Ο τύπος του μενού ή του καταλόγου μπορεί να είναι, για παράδειγμα, οργανικός ή τυποποιημένος, όπως φαίνεται στις επόμενες φωτογραφίες, και εμφανίζεται και μετακινείται οριζόντια.
  • Η ομάδα μενού μπορεί να χρησιμοποιηθεί για επιπλέον διαίρεση, π.χ. Λαχανικά, Φρούτα ... και εμφανίζονται κάθετα, το ένα κάτω από το άλλο.

Μπορείτε να δημιουργήσετε τύπους και ομάδες κατά την εισαγωγή άλλων πληροφοριών στον Κατάλογο ή το Μενού, όπως Τίτλος, Περιγραφή, Τιμή, Έκπτωση, Εικόνα και σύνδεσμος στον ιστότοπό σας ή σε άλλο εξωτερικό περιεχόμενο όπου οι χρήστες μπορούν να λάβουν περισσότερες πληροφορίες, όπως λήψη / λήψη του Καταλόγου κ.λπ.

Δημιουργία καταλόγου ή μενού

Στο αριστερό μενού, κάντε κλικ στον σύνδεσμο Κατάλογος / Μενού και ένα νέο παράθυρο θα ανοίξει τον κατάλογο που έχει ήδη δημιουργηθεί και μπορεί να τροποποιηθεί ή να διαγραφεί.

Για να δημιουργήσετε ένα νέο Κατάλογο ή Μενού στην επάνω δεξιά γωνία, κάντε κλικ στο πλήκτρο ADD NEW CATALOG / MENU για να ανοίξετε τη φόρμα εισαγωγής δεδομένων.

Πρώτα πρέπει να επιλέξετε το εταιρικό προφίλ στο οποίο θα επισυνάπτεται ο κατάλογος ή το μενού από το αναπτυσσόμενο μενού Επιλογή προφίλ , εισάγοντας το όνομα του προφίλ της εταιρείας σας και όταν εμφανίζεται στη λίστα κάντε κλικ σε αυτό για να το επιλέξετε.

Μπορείτε απλώς να σύρετε μια φωτογραφία από τον υπολογιστή σας στο πλαίσιο Προσθήκη εικόνας ή κάνοντας κλικ στο ίδιο παράθυρο, μπορείτε να το ανεβάσετε.

Ο τίτλος εγγράφεται στο πεδίο Κατάλογος / Μενού , π.χ. τηγανητό κοτόπουλο .

Στο πλαίσιο Σύντομη περιγραφή, πληκτρολογήστε όλα όσα χρειάζεστε για να αξιοποιήσετε στο έπακρο τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.

Αν υπάρχει άλλη πηγή πληροφοριών, μπορείτε να την συνδέσετε πληκτρολογώντας το όνομα του συνδέσμου στο πεδίο κειμένου πηγής, για παράδειγμα, κοιτάξτε τη σημερινή προσφορά και εισάγοντας μια διεύθυνση URL στο πεδίο προέλευσης συνδέσμων, για παράδειγμα http: //www.your-website .com / Today-Menu /
Σημείωση: Πριν από αυτό πρέπει να ενεργοποιήσετε τη σύνδεση κάνοντας κλικ στο κουμπί Source (Πηγή) στο πλαίσιο Settings ( Ρυθμίσεις ) , στα δεξιά.

Κατάλογος τύπου ή το μενού μπορεί να χρησιμοποιηθεί για μια καλύτερη κατανομή και τη διαφάνεια, για παράδειγμα. Το πρωινό, μεσημεριανό, δείπνο ... και πρόσθεσε έτσι ώστε να από το μενού στον τομέα αναπτυσσόμενο Τύπος Κατάλογος / μενού επιλέξτε το κατάλληλο, ή να εγγραφούν νέα κάνοντας κλικ στο σύνδεσμο Προσθήκη νέου τύπου , η οποία θα αποθηκευτούν για μελλοντικούς καταλόγους ή μενού.

Ένας κατάλογος ή μια ομάδα μενού μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για ακόμα μεγαλύτερη διαφάνεια επιλέγοντας ή εισάγοντάς τον με τον ίδιο τρόπο όπως ένας τύπος μενού, π.χ. Φρούτα, Λαχανικά, Ψησταριά, Μαγειρεμένα ...

Τέλος, θα πρέπει να επιβεβαιώσετε και να αποθηκεύσετε τον καινούργιο σας κατάλογο ή το μενού κάνοντας κλικ στο κουμπί + ADD CATALOG / MENU ITEM

Πρόσβαση στα ληφθέντα μηνύματα

Όλα τα μηνύματα που αποστέλλονται μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο εταιρικό σας προφίλ φτάνουν στα Εισερχόμενα, στα οποία μπορείτε να έχετε πρόσβαση μέσω του διαχειριστικού σας πίνακα κάνοντας κλικ στο φάκελο Εισερχόμενα στο αριστερό μενού.

Σε αυτή τη σελίδα, μπορείτε να δείτε τα μηνύματα σας και σε ποια δεν απαντήσατε .

Κάνοντας κλικ σε ένα από τα μηνύματα στα δεξιά θα εμφανιστούν οι πληροφορίες του ατόμου που επικοινωνήσατε μαζί σας και στη μέση του μηνύματος μπορείτε να απαντήσετε.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Το γραμματοκιβώτιο μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο εάν έχετε ήδη λάβει το εταιρικό προφίλ σας και έχετε εισάγει μια έγκυρη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο λογαριασμό σας.

ΑΠΟΘΥΚΕΥΣΗ ΕΤΑΙΡΙΚΩΝ ΠΡΟΦΙΛ

Αν θέλετε να αποθηκεύσετε ορισμένα Προφίλ Εταιρείας ως αγαπημένα σας, απλά κάντε κλικ στο κουμπί Αποθήκευση που βρίσκεται στο επάνω μέρος του Προφίλ της Εταιρείας.

Διαφημιστική καμπάνια

Χρησιμοποιώντας διαφημιστικές καμπάνιες μπορείτε να δημιουργήσετε περισσότερους δυνητικούς αγοραστές, κάνοντας το προφίλ σας να εμφανίζεται σε περίοπτη θέση στην ιστοσελίδα: στην πρώτη σελίδα , ή στην δεξιά στήλη ( sidebar ) , στην περίληψη εταιρειών, σε καυηγορίες , σε πόλεις και στο Blog.

Για να προβάλλεται μια διαφήμιση σε μια συγκεκριμένη ομάδα-στόχο, δηλαδή καθορισμένα κριτήρια αναζήτησης ( λέξεις-κλειδιά στο κείμενο, ετικέτες, κατηγορίες, τοποθεσίες ... ), χρησιμοποιείται μια μηχανή αναζήτησης που συνδυάζει διάφορες υπηρεσίες και περιορίζει την αναζήτηση, π.χ. φιλτράρει τα δεδομένα για πιο ακριβές αποτέλεσμα, έτσι ώστε οι διαφημίσεις σας να εμφανίζονται στους στοχευμένους αγοραστές που αναζητούσαν ακριβώς αυτό που θέλετε να πουλήσετε:

  • Τίτλος προφίλ εταιρείας (π.χ. υπηρεσία αυτοκινήτων ΤΑΔΕ).
  • Λέξεις-κλειδιά στην περιγραφή του προφίλ της εταιρείας (διακρίσεις H2 και H3, σημειωμένα με έντονα γραφή τμήματα κειμένου ...).
  • Ετικέτες (λέξεις και φράσεις αναζήτησης);
  • Κατηγορίες (αναζήτηση σε επιλεγμένες κατηγορίες);
  • Δραστηριότητες (αναζήτηση σε επιλεγμένες δραστηριότητες);
  • Τοποθεσίες (αναζήτηση πόλης);
  • Τυχαία , Διαφήμιση προβολής.

Ανάλογα με τις λέξεις-κλειδιά, τις ετικέτες, την κατηγορία, τη βιομηχανία ή την πόλη που αναζητάτε, την τοποθεσία και τις συνήθειες της επιχείρησής σας, το αποτέλεσμα της αναζήτησης θα είναι μοναδικό και εξαιρετικά ακριβές, επομένως η διαφήμισή σας θα εμφανίζεται σε ένα συγκεκριμένο σημείο της σελίδας, αν αυτοί οι όροι αναζήτησης έχουν ήδη καταχωριθεί στο Προφίλ Εταιρείας.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ! Για να μεγιστοποιήσετε την επίδραση της διαφημιστικής καμπάνιας, είναι απαραίτητο να βελτιστοποιήσετε το περιεχόμενο του Προφίλ της Εταιρείας σας και να εισαγάγετε όλες αυτές τις λέξεις και φράσεις με τις οποίες θέλετε να εμφανίζεται η Διαφήμισή σας μέσω των προαναφερθέντων κριτηρίων αναζήτησης.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ! Οι διαφημίσεις μπορούν να προβάλλονται μόνο στα πακέτα Βασικό και Πλήρης.

Τοποθετώντας μια διαφήμιση

Η τοποθέτηση του Διαφημιστικού είναι πολύ απλή, γιατί δεν χρειάζεται να δημιουργήσετε και να σχεδιάσετε, αλλά απλά να επιλέξετε τον τόπο όπου θα εμφανιστεί και να στείλετε μια παραγγελία σε εμάς.

Στη σελίδα " Διαχειριστές " , στο κάτω μέρος του αριστερού μενού, κάντε κλικ στη σύνδεση καμπάνιας διαφήμισης και στη συνέχεια στην επιλογή + Προσθήκη νέας διαφήμισης .

Μετά από αυτό θα ανοίξει ένα αναδυόμενο παράθυρο με μια πρόσθετη εξήγηση όπου μπορείτε να τοποθετήσετε το Διαφήμιση (στη σελίδα τίτλου, στην κορυφή της αναζήτησης ή στη δεξιά πλευρά , άλλες σελίδες) και κάντε κλικ στο κουμπί CREATE CAMPAIGN για να ανοίξετε τη σελίδα εισαγωγής και παραγγελίας δεδομένων Διαφημίσεις.

Τόπος όπου εμφανίζεται η διαφήμιση

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να επιλέξετε το εταιρικό προφίλ για το οποίο θα δημιουργηθεί η διαφήμιση ( ένας χρήστης μπορεί να έχει περισσότερα προφίλ εταιρείας ) ξεκινώντας την καταχώριση Όνομα προφίλ στο πεδίο Επιλογή προφίλ και όταν εμφανίζεται στην αναπτυσσόμενη λίστα για να κάνετε κλικ σε αυτό .

Τα παρακάτω είναι να επισημάνετε μία έως τρεις θέσεις στον ιστότοπο όπου θα εμφανιστούν:

  • Στην Cover Page (μια από τις τρεις διαφημίσεις διαφορετικής επιχειρηματικής δραστηριότητας στην κορυφή της σελίδας κάτω από το banner και τη μηχανή αναζήτησης).
  • Στο επάνω μέρος της αναζήτησης (μία από τις δύο διαφημίσεις στην ίδια κατηγορία, δραστηριότητα ή λέξη-κλειδί).
  • Στη δεξιά πλευρά της σελίδας (Αναζήτηση, Κατηγορίες, Πόλεις, Προφίλ εταιρείας).

Στο παρακάτω πεδίο, καταχωρίστε τον αριθμό ημερών που θα εμφανιστεί η διαφήμιση (υπολογίζεται ανά ημέρα, το κόστος εμφανίζεται στη θέση για προβολή).

Στη συνέχεια, ελέγξτε τη μέθοδο πληρωμής (προς το παρόν μόνο πραγματοποιώντας πληρωμή στον τρέχοντα λογαριασμό σας).

Στο τέλος, κάντε κλικ στο κουμπί ORDER και θα μεταφερθείτε στη σελίδα pro forma και τις οδηγίες πληρωμής.

Εκτιμήστε και πληρώστε για τις διαφημίσεις σας

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το τιμολόγιο pro forma για πληρωμή, εκτός εάν σας έχουμε επικοινωνήσει εν τω μεταξύ για να σας παράσχουμε ένα πιστοποιημένο τιμολόγιο πληρωμής.

Τη στιγμή που θα ολοκληρώσετε τη δημιουργία της διαφημιστικής σας καμπάνιας, δηλ. φτάνετε στη σελίδα πληρωμής, το newsroom μας θα λάβει ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που θα σας ενημερώνει ότι υπάρχει νέα παραγγελία και θα λάβετε περαιτέρω οδηγίες πληρωμής.